Siit leiate soovitusi ja näppunäiteid, kuidas koostada tähelepanu püüdvat pressiteadet ja kellele seda edastada. Ajapikku lisame siia muudki huvitavat ja kasulikku infot, mis aitab teil oma organisatsiooni paremini tutvustada.
- Pressiteadete koostamise juhend
- Kellele saata pressiteade
- Uudiskriteeriumid
- Soovitusi pressiteate koostamiseks
Lingid millest võib ka kasu olla:
Äripäev: Õppetund, kuidas teha firma nukrast seisust positiivne pressiteade


7. juunist 2010
kuni 6. juunini 2011 aitas Meediakontaktide OÜ-l põhivara soetada,
ajakirjanikud.ee keskkonda uuendada ja täiendada ning Läti, Leedu, Soome ja
Rootsi turgudele siseneda Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse alustava
ettevõtja stardi- ja kasvutoetuse programm. Projekti kaasrahastas Euroopa
Sotsiaalfond.